A False Hope We must bring Phieta's thread down!
Posted 02 May 2004 - 03:57 AM
wow.. i got up at 9 by my dog coming in and jumping on my bed! I sat up so fast i hit my head on my top bunk! i was knocked out for 5 minutes and i remembered the best dream ive ever had! (no details.. must beg for them)
Overwhelmed as one would be, placed in my position.
Such a heavy burden now to be "The One".
Born to bear and read to all the details of our ending
To write it down for all the world to see.
Posted 02 May 2004 - 03:57 AM
floodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodfloodflood
Alex
Posted 02 May 2004 - 03:58 AM
i also had a friend of mine mistake me for a girl with my newly highlighted blonde hair! he asked my friend (who can drive) oooohhh!!! whos your lady friend? which at that point.. i floored him!
Overwhelmed as one would be, placed in my position.
Sign In
Register
Help

MultiQuote